حوصله ي برفي
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

حوصله ام برفی ست!

با یک عالمه قندیل دلتنگی,

از گوشه های دلم آویزان!

آهای!

کافی ست ” کمی “ها  کنی که ” آب”شوم!…



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت11:50---5 خرداد 1393
به سلامتی خودم که دلم مانند قبرم بود..فقط جای یه نفر بود..تو... که دیگر نیست.

دریا18
ساعت22:22---4 خرداد 1393
به سلامتی اونایی که خودشون جرات دارن میگن=دیگه نمیخوامت! نه اونایی که میگن=میدونی تو لایق بهتر از منی.

دریا18
ساعت17:16---31 ارديبهشت 1393
خدایا یا خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو اینجای زندگی دلم خیلی گرفته..

دریا18
ساعت13:46---31 ارديبهشت 1393
عاشق است دیگر ..سرکلاس عشقش زنگ میزنه میگه=آقا اجازه بریم اب بخوری؟../حالا مدتیه عشقش رفته استاد سرکلاس بهش میگه =چقدر داغونی برو یکم آب بخور.

علیرضا
ساعت8:56---4 آذر 1392
خوب بود ولی کاش مطالب زیاد کنی.به ما هم سر بزن

faeze
ساعت14:08---27 آبان 1392
آدم که غمگين می شود
خودش را جدا می کند از جمع
که مبادا آسيبی به خوشی های ديگران بزند ...
مورد فراموشی قرار می گيرد
و تنهاتر و تنهاتر می شود
آنچنان در تنهـايی خود غـرق می شود که
ديگـر با هيـچ تلنگری بر نمی خيزد
و اين آغاز تلخ يک پايان است ...


faeze
ساعت14:00---27 آبان 1392
خدایا کودکی ام را گرفتی و جوانی دادی
عشقم را گرفتی و تنهایی دادی
آرزوهایم را گرفتی و حسرت دادی
خدایا برگرد...........
من هنوز نفس میکشم ......
به گمانم یادت رفته است نفسم را بگیری


faeze
ساعت13:59---27 آبان 1392
گـفـت : بـگـو ضـمـايـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـيـه رفـتـه انـــد . . .
پاسخ:ممنون از متن هاي زيبات خيلي خيلي ممنون


Kamyab
ساعت17:45---25 آبان 1392
نویسنده نمی خوای داداش؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ببخشید داداشی دیر گفتی یکی الان داره کمکم می کنه


Kamyab
ساعت17:43---25 آبان 1392
واقعا مطالبت قشنگه داداش

parisa
ساعت17:19---20 آبان 1392
mrc mostafa jan ali bood,omidvaram delet hichvat nashkaane va b uni k liaqateto dare bresi
پاسخ:mamnoon parisa khanoom


faeze
ساعت9:36---19 آبان 1392
نمیدانم چرا به هر که عشق ورزیدم

جز بدی به من پاسخی نداد.....
پاسخ:ممنون از متن زيباتون.


faeze
ساعت9:30---19 آبان 1392
خیلی زیبا بود....
پاسخ:خواهش مي كنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 17 آبان 1392برچسب:حوصله ي برفي, :: 12:20 ::  نويسنده : mostafa